چربی گیر

چربی گیر یا چربیگیر فاضلاب، پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می باشد که می توانید برای فاضلاب رستوران ها، تالار ها و  آشپزخانه ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آنرا تهیه نمایید.

شرکت سیال نصب در ایران چربی گیر پیش ساخته (چربی گیر فایبرگلاس، چربی گیر پلی اتیلن و  چربی گیر بتنی) با قیمت مناسب را طراحی و تولید نموده است که مناسب حال تمامی مشتریان عزیز و محترم خواهد بود.

چگونه می توانیم با اجرای چربی گیر، از گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب جلوگیری کنیم؟

یکی از آلاینده های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد.

استفاده از چربی گیر در آشپزخانه های رستوران ها و تالارها

آشپزخانه های رستوران ها، تالارها و ارائه دهندگان غذا به واسطه استفاده از روغن در هنگام طبخ غذا، پساب چرب بسیار زیادی را تولید می کنند که از طریق خروجی سینک ظرفشویی، ماشین های ظرفشویی و کف شور آشپزخانه (به هنگام شست و شوی آشپزخانه) وارد لوله های فاضلاب شده و منجر به گرفتگی لوله های فاضلابی می گردد.

به همین علت، در اکثر کشورهای دنیا، بسیاری از ارگان های زیست محیطی و شهرداری ها، رستوران ها و آشپزخانه ها را مجبور به استفاده از دستگاه های چربیگیر می کنند تا از گرفتگی لوله ها و شبکه های فاضلاب به واسطه چربی تولید شده جلوگیری نمایند

چربی گیر فاضلاب

روش های چربی گیری

در حال حاضر روشهای مختلفی جهت چربیگیر ی استفاده می گردد که عبارتند از:

۱-      روش های فیزیکی (ثقلی)

۲-      روش های فیزیکی و شیمیایی

مشاوره رایگان